About Us

Sunday, December 1, 2013

Veil Baru Untuk disewa dah siap!

Alhamdulillah...

Lega rasa bila dua2 veil ni dah siap dijahit. Tak sampai sebulan ambik masa nak siapkan kedua-duanya. memang berpeluh jugakla mak buyung ni. Mana nak siapkan veil, dengan kerja dekat office pun berlambak-lambak..sampai rumahpun dah dekat malam. Masak lepas tu  menjahit lagi. Weekend pun kekadang takde dekat rumah. banyak aktiviti, tapi usaha jugak siapkan veil ni sebab bila dah 3rd trimester nanti tak nak dah wat keja-keja ni. huhuhu.....rasa lenguh2 dah  badan yang makin mendebab ni.

Veil ni pun simple jugak. sbb utk sewa sy xnak buat yg terlalu heavy then senang nak matching dgn baju. so, pearl pun pilih warna putih & silver saja. nipun sbb pkir veil nikah yg sewa hari tu rmai yg minat sewa. so..yg nipun kna buat ala2 veil nikah saya tu jugak.

ok..untuk first veil ni warna dia putih susu/ pearl white/off white. Untuk veil ni untuk bulan december 2013 dah fully booked tau. Kalau nak sewa saya buka untuk bulan january 2014 ke atas.  Sorry yang ni tak sempat nak ambik gambar kalau pakai sebab terus bagi dekat penyewa. nanti saya upload gambar dia pakai veil ni k as testimoni.

KOD untuk Veil ni : VEIL 04







Veil kedua.

Yang ni baru je siap semalam. capai la target nak siapkan hujung bulan 11. yang ni memang available. warna putih. memang betul2 putih. 









Kod Untuk Veil Ini: VEIL 05

* Abaikan muka mak buyung yang makin kembang dan terus kembang dengan jayanya..hehe. oh ya! veil ni ada sikit2 lagi saya nak touch up.

Harga kedua2 veil masih sama macam harga veil yang baru buat sebelum ni. RM 40 sahaja. Sebarang pertanyaan boleh email saya di norfahimah87@yahoo.com. Kalau berminat boleh booking awal sebab ada veil yang dah di booked hingga bulan may tahun depan.

satu lagi, ramai yang email saya untuk buat tempahan veil. maaf sesangat sebab buat masa ni memang saya tak ambik sebarang tempahan veil. Saya just sewakan veil yang ada saja. Sebab atas faktor kekangan masa,commitment lain  saya belum ready nak ambik mana2 tempahan. Sorry k...


Untuk lihat koleksi veil yang lain  untuk disewa, boleh refer Link SINI . 

5 comments:

  1. cantik nye hasil kerja tangan awak ^^

    ReplyDelete
  2. Cantiknya...akak,bunga tu guna border lace ke?maaf kalau silap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah..cuma saya gunting bunga2 dia. xikut bentuk yg boarder lace tu. hehe

      Delete
  3. cantiknya veil2 ni..pandai imah buat!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!