About Us

Friday, September 6, 2013

Veil Untuk Disewa


 Nota: Untuk sewaan veil sila ke link SINI

Baru sempat nak promote veil ni sekarang. Padahal since bulan March lagi dah ada ramai orang sewa. Promote melalui email je bila diorang tak dapat nak sewa veil nikah saya tu. Hehe…sebenarnya veil ni mula2 saya buat sebab nak elak clash tarikh antara penyewa veil nikah saya hari tu. Tapi design lainla sikit kan. Guna lace silver yang saya beli time duduk dekat kulim dulu dan fabric flower sikit. Maybe patut dipertimbangkan untuk DIY lagi satu veil yang seakan-akan sama dengan veil nikah saya hari tu. Tunggu mood rajin datang sebab sejak preggy memang malas sikit bab menjahit ni. Huhu….nak jahit pearl sikit dekat dress pun berkurun nak siap.Maybe sebab saya tak rasa serius nak berbisnes lagi. Sebab tu kalau ada yang request nak tempah veil atau buat beading dekat baju nikah saya terpaksa tolak sebab saya memang tak menyempat lagi nak buat semua benda dalam satu masa. Bukan tolak rezeki tapi saya tahu tahap kemampuan saya.

Ok..ni saya letak gambar mereka yang pernah sewa veil ni dengan saya. Sebenarnya, ada banyak orang tapi yang ni je gambar yang ada dengan saya. If ada sesiapa yang berminat nak sewa, boleh email saya dekat norfahimah87@yahoo.com.








Alhamdulillah…bersyukur pada Allah kerana beri saya rezeki tak terduga. Tak sangka, idea DIY time nak kawen ni boleh berkembang ke tahap ni. Tak terlintas dekat kepala lansung . Alhamdulillah…..rezeki anak jugak =).


Sambutan sewa veil memang di luar dugaan. Boleh kata saban hari ada pertanyaan tentang sewa veil ni.  In sha Allah..kalau ada kelapangan masa, saya try la buat lagi satu veil yang seakan sama dengan veil nikah saya yang simple tu untuk elak pertembungan tarikh antara penyewa.  Tapi bila tu xleh nak janji. Rezeki ni Allah bagi dekat kita dalam pelbagai bentuk. Kadang2 secara kita tak sedar dan dugapun. Dan saya tahu, ramai ex b2b yang dah mula start ber bisnes lepas wedding sendiri kan. Dah boleh jadi side income dah. Suka tengok kawan2 rajin buat bisnes. Semoga bisnes korang terus maju !



Untuk sewaan veil sila ke link SINI


4 comments:

  1. seronok tgok hasil orang kreatif..ecah mmg kayu bab2 creative art ni...terkebil2 menghargai hasil orang jela..hehe

    ReplyDelete
  2. Salam kak...tolong reply emel sy...sy nk sewa veil akak...tq

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!