About Us

Thursday, September 26, 2013

Drama Ummi- Paling Dekat Di Hati


Sekarang ni musim orang layan drama cintan cintun kat TV kan..macam-macam drama best ada. Tapi saya sekarang dah kurang melayan drama dekat TV ni. Kalau tertengok, tengok, kalau tak, tak kisah sangat. Tanya orang je ending dia macam mana. Haha....penyakit malas sama. Atau drama tu tak cukup best kot. hehe..

Tapi satu drama ni je yang saya suka tengok dari first episode sampaila sekarang. Drama Ummi. Korang tahu tak? Ala..drama dekat TV3 setiap hari ahad, 9 malam. Ye..ni je drama yang saya ikut dari minggu ke minggu. Kalau terlepas pun, tengok jugak dekat TONTON. kekadang kalau selalu sangat hadap dengan cerita cinta, muak jugak. Nak tengok drama kisah-kisah macam dalam drama Ummi ni. Rasa dekat betul dekat hati. Rasa insaf..rasa sayu..semua adalah. Kisah kehidupan anak jalanan & terabai..Best!!!



Saya kalau drama atau filem bawah terbitan Filmscape semua saya suka ( penerbitnya Khabir Batia & his wife Mira Mustaffa). Udahlah gambarnya cantik..jalan cerita best. Sama macam drama Juvana tu. Nur Kasih pun bagi saya lain dari kisah cinta biasa. Under Filmscape jugak. Best..cerita yang lari dari kisah-kisah cinta. Kisah masyarakat. Mintak2 banyakla drama macam ni ada dekat TV. Banyak pengajarannya.

Ade ke yang layan drama ni macam saya? hehe..

1 comment:

  1. samelah..suka sgt kalau Filmscape punye drama n filem..Ummi ni salah satu nye.. drama yang ada kualiti..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!