About Us

Thursday, May 9, 2013

Dah ada Kawan Baru!



ok..nak bagitau yang saya dah ada kawan baru. Haha..statement xleh blah. Ada kawan baru pun sibuk nak update dekat blog. nampak sangat xde idea nak menulis.

Baru merasa ada officemate yang sebaya dengan saya, yang leh borak macam2 hal muda mudi ( kantoi suka cot cet cot cet time keja! haha..). before ni saya lah yang termuda di kalangan staff perempuan. Geng department saya semua madam2 yang dah 40-an....( tapi diorg sangat baik ok!). Mr2 pun banyak yang dah sebaya ayah saya. Sebab tulah saya selalu "dikuliahkan" hari-hari sampai saya dah jadi orang yang bersemangat kental & waja sekuat besi ! yeay!!!

kalau rasa nak ada geng2 lebih kurang sebaya, kena gi jenguk department lain. Ok...sekarang dah tak dapat award staff perempuan termuda dekat department. Dah kena share! hehe......Tapi best! Ada kawan baru yang sporting morting & otak gila2 macam saya. Then, satu lagi! tarikh lahir kiteorang beza 1 hari je tau! mahu tak kepala otak & perangai lebih kurang je.. hehe...Ops! Tapi ada bezanya jugak. Dia cantik & comel tapi saya demuk & comot..hehe...xpa..sudah ditakdirkan begitu.Redha..asalkan kita bahagia udahlah. Ye tak? Dia "cik" tapi saya " Puan". Tak lama dah nak pegang title "Puan" tu..hehe(^_^)






 Tq baca entri merapu! hehe..

2 comments:

  1. wa..best2.. tqah mostly org kt opis sebaya..de gak yang tua.. hihi..tua2 byk share exp..

    ReplyDelete
  2. wah.. seronok dia ada kawan baru yeaa.. he2

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!