About Us

Sunday, January 13, 2013

Hadiah Birthday


Bukan hadiah yang buat saya terharu, tapi cara si dia menyampaikan hadiah untuk saya.

hadiah yang di selitkan di celah lipatan sejadah.

Buat saya tergamam, tersenyum..terharu...

Terima kasih suami.



Dan juga kejutan dari sahabat baik sejak kecil. 

Yang hampir buat saya menangis..

Terima kasih sahabat...




Ucapan dan doa-doa mereka yang setia dan selalu bersama saya,
Tika susah & senang..
My family, my friends..
Semuanya sentiasa diingati..


kasih sayang kalian sudah cukup untuk buat saya tersenyum..adanya kalian dalam hidup ini sudah cukup membahagiakan...

Terima kasih =)

4 comments:

  1. romantik suami yer.. :) best.. selamat hari lahir.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  2. salam, akak. dah xupdate CSB ke? sayang la.. cerita dia sangat menarik. hope will get new entries for CSB after almost a year gap..huhu.
    -CSB fan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Sorry sgt2 dik, akak dah lama xmenulis. Insha Allah, after KCI siap, akak akan tulis balik CSB. Tq sgt2 sbb still waiting for CSB after a years akak xmenulis

      Delete

Terima kasih sudi komen!