About Us

Thursday, January 3, 2013

Bertambah Lagi Satu Angka..


Assalammualaikum....

Alhamdulillah..hari ni genap 26 tahun umur saya. Haisy, dah tua dah kan "makcik" ni. Tapi perangai still ada yang macam budak2.....masih lagi rasa excited nak sambut birthday! haha...macam budak2 lagik! Tapi for me, selain dari sambut birthday sendiri, tarikh ni 3 january adalah tarikh yang akan saya ingat sebab time nilah mak saya bertarung nyawa untuk lahirkan saya ke dunia. Hari untuk mengingati pengorbanan mak saya. Love you mom! Love you so much!!! Sampai sekarang, ucapan selamat hari lahir paling bermakna dalam hidup saya tentu sekali dari mak saya.Huhu..leh nangis bila mak ucap "selamat hari lahir" dan doakan kebahagiaan nak tersayang. dah 26 tahun dah anak dia yg sorang ni..



Yang bestnya semalam, saya tak larat nak tunggu pukul 12 tengah malam macam cinderella. Tak larat nak tunggu "teman serumah" saya ucap happy birthday. Tak excited pun nak menunggu sebab rasa ngantuk & letih sangat.  Pukul 10 malam dah tido. hehe....Then tengah malam terjaga. tengok phone ada sms dari hubby & beberapa orang kawan saya. Baca sms hubby  buat saya rasa terharu sgt. Dia takut nak kejutkan saya bangun sebab nampak saya letih sangat, so dia hantar sms dulu. Dan pagi ni baru dia ucap live depan saya. pertama kali sambut birthday sebagai seorang isteri. Lebih terharu bila buka je mata ada orang senyum dan ucap "happy birthday" dekat saya kan. Birthday surprise? Tak ada. tercari-cari jugak tadi kot2 ada surprise ka hadiah ka tapi xada pun. Huhu...Main nyorok2 ye? haha...Tapi malam ni kiteorang ada  dinner dekat luar. Yeay!


Ok..itu aje nak cerita hari ni. Tq for reading!!!


20 comments:

  1. slmt bertambah umur imah...semoga dimurahkan rezeki ye...

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir..
    semoga panjang umur dan berbahagia selalu.

    sama lah besday kita
    saya pun hari ni jugak,
    nama pun dekat2 sama hehe

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir imah....semoga dimurahkan rezeki n hepy2 selalu...

    ReplyDelete
  4. happy bufday imah. esok bufday kite pulak..hihihi semoga murah rezeki, jodoh berkekalan, dpt anak cepat, rumah tangga yg berkat smpai ke syurga...

    ReplyDelete
  5. jgn lupa cakap terima kasih pd mak. hihi...

    ReplyDelete
  6. happy birthday imah..semoga panjang umur dan murah rezeki yer...^_^

    ReplyDelete
  7. hEPI BIRTHDAY SIS IMAH ^_^ HAHAHAHAH...dah kuar sis dr ika ni cbb dah taw umo imah :P ngeee...semoga dipanjangkan umo & dimurahkan rezeki ya ^_^
    P/s:Cpt2 da bby taw!!luv u!!! ^_^

    ReplyDelete
  8. selamat hari jadi :) may Allah bless you, dipnjngkan umur dah murah rezeki.. Bhagia dismping family tersyng dah orng tercinta :) *first time comment *grins* hehe..

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir,smga smkin murah rezeki dan sentiasa d beri kesihatan yg baik:)

    ReplyDelete
  10. Nombor sahaja bertambah, tetapi hati masih sama. :)

    ReplyDelete
  11. bestnya 1st birthday dia as a wife...happy birthday! insyaAllah ayong pun tahun ni akan smbut birthday as a wife...mintak tlg doakan semuanya dipermudahkan ye mantan B2B...hehe...

    ReplyDelete
  12. happy birthday, imah...bestnye...26?? muda lg tuu....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!