About Us

Friday, December 7, 2012

Last Day In Office, Last Day in Shah Alam




Sumpah rasa sebak giler sekarang ni. Sambil settlekan kerja, pesan itu ini dengan officemate terasa jugak sebak dalam hati. Maybe sebab saya resign bukan sebab tak suka kerja dekat sini tapi sebab nak ikut husband, itu yang rasa sedih semacam. Kalau pindah area sini maybe tak terasa sangat tapi nak pindah jauh nu ha di  kulim, kedah.

 Hampir 5 tahun saya di shah alam. 2 tahun bekerja dekat office. Dah bermacam suka duka saya lalui dekat sini. Mula2 jadi student dekat uitm, then dapat kerja dekat sini. Bertunang & kahwin pun time di sni. Beli kereta pun dekat sini. jadi mangsa ragut & accident pun dekat sini. Kira semua benda akan selalu dikenang.

Lepas ni permulaan baru dalam hubungan saya dan suami. Bila hari2 dapat duduk bersama, mungkin banyak jugak perubahannya. Hope apa saja dugaan dan cabaran lepas ni kami dpat lalui sesama. huhuhu...risau jugak. Harap saya dapat jadi isteri yang baik dan dia imam yang terbaik untuk saya. 

tempat kerja baru....saya masih takut & risau. memang takut sangat. Hope semuanya oklah..


Doakan saya k!

5 comments:

  1. Gud Luck di tmpat baru.. =)

    Smge dpt mnumpuh alam perkahwinan dgn pnuh kesabaran dan bhgia hngga ke syurgaNYa

    ReplyDelete
  2. insyallah imah semuanya berjalan dengan lancar..amin

    ReplyDelete
  3. gud luck imah.. lg best kt cc suami..hihihihi... jumpa kt kedahla nnt.. :)

    ReplyDelete
  4. yeeahh.....lg best dkt ngn suami...leh msk2...hehee

    ReplyDelete
  5. selamat maju jaya kat tempat baru...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!