About Us

Friday, July 27, 2012

Hope dapatlah settlekan semuanya


salam hari jumaat semua. Sangat busy hari ni. Curi-curi update entri sementara time rehat dekat office. Dah naik kebas tangan dan mata mengadap kerja yang perlu di settlekan before hujung minggu. Time nak cuti ni ar banyak pulak kerja yang datang. Huhuhu... Malam ni nak balik kampung. Tak sabar rasanya. Rindu nak bersahur dan berbuka dengan family dekat kampung. Paling teringat-ingat mestilah masakan emak kan. Huhuhu....

Sebenarnya, banyak benda yang nak kena buat dekat kampung dalam masa 2 hari ni. Paling penting, nak settlekan pasal borang nikah. Harap2 tok imam adalah dekat umah dan semua borang dah betul di isi untuk submit dekat pejabat agama hari ahad ni. Penat kalau nak berulang alik dari shah alam ke kedah kalau tak sttle jugak benda ni. Doakan saya k!

Semalam packing barang nak bawak balik memang banyak sangat. Gaya macam nak balik naik kereta padahal naik bas jepun. Huhu..jenuh nak mengangkut barang nanti. Azam nak siapkan jahit bantal nikah time balik ni. Jahit langsir memang tak sempatla. Itu kena tunggu balik raya ni. Susah tak ada mesin jahit sendiri dekat rumah sewa ni. Huhu..kena tunggu balik kampung baru leh jahit. Saya dah buat appoinment dengan butik pengantin untuk fitting baju sabtu ni. Harap2 saya akan suka dengan baju tu.Tudung resepsi pun tak cari lagi. Hari sabtu ni baru nak minta kain contoh dekat butik untuk saya cari tudung. Barang hantaran semua dah di beli tinggal nak kasi dekat Encik Tunang je. Benda untuk menghias tak belipun lagi. Entah ar, saya macam tak ada semangat untuk fikir soal hiasan hantaran. Nanti-nantilah...

Kad kahwin baru nak bawa balik kampung untuk keluarga edarkan pada para jemputan. Tiba-tiba pulak ayah cakap nak panggil lebih tetamu dari yang dirancang. So, saya tambah lagi jumlah kad. Hantar gi fotostat je sebab dekat kampung saya kad kawen semua jenis fotostat. Semoga semua yang saya rancang untuk hujung minggu ni settle.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!