About Us

Saturday, March 17, 2012

Theme Colour Untuk Nikah

Untuk nikah, selalunya warna putih jadi pilihan kebanyakan pasangan sebab nampak suci dan segar. Sayapun suka tengok orang nikah pakai warna putih tapi tak pernah terfikirpun nak pakai baju warna putih time saya nikah nanti. Saya tak berapa suka pakai baju atau tudung warna putih. Entahlah..rasa macam tak kena je dengan saya bila pakai warna tu.

Tapi bila Encik Tunang beria-ria nak jugak pakai warna putih masa nikah, saya jadi serba salah. Dah cakap taknak pun, dia tetap nak jugak. Tapi, untuk baju nikah mestilah dapat persetujuan bersama kan? Saya taknak kecewakan Encik Tunang tapi dalam masa yang sama saya nak pakai baju yang saya suka. So, saya request dekat Encik Tunang untuk pakai baju warna light cream masa nikah nanti. Warna yang tak adalah nampak putih sangat dan tak juga nampak cream sangat. Alhamdulillah...Encik Tunang setuju. Hehehe..suka benar saya bila Encik Tunang setuju dengan cadangan saya.

So, inilah colour theme pilihan kami masa nikah nanti






5 comments:

  1. che`leen masa nikah dulu pun pakai baju warna cream -DIY-..hubby ok je...masa kenduri kat rumah che`leen warna merah -sewa- , kat rumah hubby warna biru -DIY-..bunga pahar, merah-DIY-, ms tu che`leen belajar lg..jd cuba meminimakan kos ...

    -che`leen-

    ReplyDelete
  2. cream = cantik...nampak xclusive =)

    ReplyDelete
  3. try lee cari kasut kawen kat TOP HEEL...haga pun ok

    ReplyDelete
  4. tp klo dok kl leh laa p tym square... kat kedai liecci.. ade jee kasut kawen yang sesuai kt situ.. haga ok

    ReplyDelete
  5. Tq awak. Insya-Allah..saya akan ke sana nanti =)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!