About Us

Sunday, September 25, 2011

Lansing Dengan ini?

Pernah tengok benda dekat bawah ni?

Tipulah kalau korang cakap  tak pernah tengok kan....

Saya ingat lagi masa sekolah dulu banyak gila benda ni dalam stor sukan. Cuma memang jenis rotan halus tu..xlah warna warni mcm ni.

Gelung rotan ni memang favourite saya masa sekolah dulu. Siap boleh bertaruh dengan kawan siapa yang boleh "gelek" paling lama lagi.Hehehe.....



Ok, saya cuma nak share yang saya ada terbaca dekat magazine yang senaman gelung rotan ni boleh lansingkan badan. 
Hahaha...Macam best jer kan? saya amatlah excited nak try.  Terus petang tadi saya gi cari benda ni dekat Giant. Mujurlah ada! tapi saiz dia besar sikit lah..tak macam yang dalam gambar ni..


Ok..lepas ni nak try bersenam dengan benda ni pulak. Hope memang betul lah boleh lansing! Hehehehe...

1 comment:

  1. dulu time sekolah rendah cikgu selalu suruh main benda ni...hehee

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!