About Us

Tuesday, August 23, 2011

LAGU RAYA PILIHAN HATI


Kemeriahan raya dah mula dirasai. Sana sini orang asyik pasang lagu raya. Radio pun makin kerap putar lagu raya. Office sayapun dah dihias cantik dengan ketupat, kad raya dan sampul raya. Ops! Tak lupa juga bendera Malaysia sebab tahun ni kita akan sambut raya bersama merdeka! Yehaa!Hehehehe…Agak2 ada tak orang akan pakai baju melayu or baju kurung corak bendera Malaysia raya nanti? Ada kot...Kita tengok saja nanti okey…

            Dalam saya sibuk dengan kerja, saya juga suka dengar lagu raya. Rasa macam dah tak sabar sangat nak balik kampung. Rindu…huhuhu. Tambah2 lagi kalau dengar lagu Balik Kampung nyanyian Allahyarham Sudirman. Semangat tu dah berkobar-kobar! Rasa macam nak terbang terus jer balik Kedah nu…Hahahaha..Satu lagi lagu raya paling saya suka tentu sekali Suasana Hari Raya nyanyian Anuar Zain dan Elina. Lagu tu happening dan best sangat!

My Favourite Song



            Betul cakap orang, walau sebanyak manapun lagu raya baru di radio tetapi tak ramai yang suka dengar. Orang tetap nak dengar lagu raya lama jugak. Kira lagu baru tu macam tak terkesan dihati berbanding lagu raya dulu-dulu. Tak Touching laa.... Huhuhu….Tambah2 kalau dengar lagu raya lama yang dinyanyikan dalam versi baru, memang boleh buat mood raya saya hilang terus. Kedengaran sumbang dan macam serba tak kena !  Bagi saya, kekalkanlah originality lagu tu dan xperlu ditokok tambah sebab hasilnya memang amat menghampakan =(

            Itu cuma pandangan saya. Lain orang lain pendapat kan? Hehehe..so, apa lagu raya kegemaran korang pulak?

2 comments:

  1. sukernye dgn lagu nie..syiok kalu pasang time odw balik kg..perrgghhhh! :):):)

    slamat hari raya aidilfitri eiymah!
    maaf zahir batin =)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!